افغانستان کوچک ایران بزرگ را بلعید؟
به کجا چنین شتابان؟
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : مدیر       

مرده های متحرک"

وجود بیش از 7میلیون مهاجر افغان که اکثریت آ«ها بصورت غیر قانونی ساکن کشور هستند بزرگترین تهدید برای امنیت کشور محسوب میشو.نیروهای انتظامی و امنیتی ما از آنجاییکه هیچ سابقه ای از هویت و محل سکونت و..... این مهاجرین ندارند طبعا درصورت وقوع جرمی از سوی این اتباع،نمی تواند آنها را تحت تعقیب قرار دهند.بهمین دلیل گرایش به بی قانونی و قانون گریزی و جرم در نزد این مهاجرین بسیار بالا میباشد در واقع برادران زحمت کش نیروی انتظامی ما،عملا با مرده های متحرک سرو کار دارند،مرده های که زنده هستند خسارت میزنند اما قابل تعقیب نیستند جون هویتی ندارند(پناه بر خدا روح ،روح)



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید،این وبلاگ به منزله ی یمک رفراندوم عمومی است.از تمامی ایرانیان غیرتمند و باشرف خواهشمندیم ضمن مطالعه ی کامل مطالب وبلاگ،با دادن نظر خود در این رفراندوم شرکت نمایید و مارا در پربار کردن مطالب ان یاری نمایید.باتشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افغانستان کوچک ایران بزرگ را بلعید؟ و آدرس afsos-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 9756
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1